۷ پاسخ

من دلیجان مدل بنیتا خریدم
باز و بسته کردنش سخت بود و خیلی جاگیر بود
بردم تعویض کردم

آره بابا خیلی خوبه من که دخترمو میزارم توش می‌خوابه گریه کنه شیشه شیرشو میدم باز میخوابه

من خريدم و استفاده كردم خوبه راضيم دليجان مدل بنيتا روبه مادرم ميشه

من خریدم دلیجان مدل بنیتا هنوز استفاده نکردم

من دوماهه خریدم و فعلا تو خونه باهاش دور میزنیم😅
البته واسه خوابوندن هم خیلی استفاده کردم
کیدیلو ۶۵۳۰

آره من کیدیلو خریدم رو به مادرشو خیلی راضیم ساعتای ۱۲ که آفتابیه دخترمو برمیدارم میریم پیاده روی،اول خوب سیرش میکنم پوشکشم عوض میکنم یه شیشه هم براش آماده میکنم و چون درحین پیاده روی میخوابه سعی میکنم تایمی برم که نزدیک به تایم خوابش باشه که تامیریم و برمیگردیم بخوابه.

من برند ادکس خریدم خیلی خوبه هم جمع و جوره هم رو به مادر میشه
من ی شیشه شیر همیشه آماده میدونم گریه کرد میذارم دهنش😅

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی