۷ پاسخ

خوبه که من می‌برم بیرون با کالسکه دعا می‌کنم بخوابه 😃

وای خوشبحالت
من دخترم مثل جغد میشه یکمم میگذره حوصله اش سر میره ماشین و میزاره رو سرش
🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
از اول همین بود
دو روز دیکه میشه ۵ ماهش هنوزم همینه

دختر من از ۵ ماهگی دیگه دوست داشت بیرون رو ببینه تو ساک نوزاد نمیموند

من خودم با ۳۴ سال سن تو ماشین میشینم خوابم میگیره ...🤣🤣🤣 خودم هنوز امیددارم بزرگ بشم خوب بشم 😂😂😂😂

بچه من پس چرا نمیخوابه

وای پسر منم همینطوره 🥺😁

پسر من از زمانی که به نشستن علاقمند شده دیگه تو ماشین لم نمیده..قبلا تا میرفتیم تو ماشین بغلم لم میدادو میخوایید..الان همش خودشو بزور میکشونه جلو که بشینه و با هیجان هی چپ و راست و نگاه میکنه😍😭❤️

سوال های مرتبط