۲ پاسخ

من قبلش شربت ندادم بعدش دادم ن گرم کردم نه سرد نه بستمش هیچیشم نشد خداروشکر الکی استرس داشتم

قبلش ببرش حموم واکسن همو ۵ دقه اول گریه کرد دخترم بعد هم رسیدیم خونه پاراکبد دادم قتداقش کردم راحت خابید ن گریه کرد ن تب کرد ن بهانه گرف

سوال های مرتبط