عدس میشه تو سوپ دخترم بریزم

۲ پاسخ

نه فعلا برا حبوبات زوده نفخ داره اذیت میشه
تازه بعدنم بخوای بریزی باید پوست بگیری

نفخ داره سوپ
یکم بزار بره بالا ماهش

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۵ ماهگی
مامان دختر نازم🩷 مامان دختر نازم🩷 ۱۱ ماهگی