خانما زایمان طبیعی بخیه هم داره؟

۶ پاسخ

اره داره من ۳تا خوردم

ار من هم از داخل بخیه خوردم هم از بیرون ک برش خورده بودم

ببخشید یه سوال داشتم من زایمان اولم طبیعی بود برا زایمان دومم طبیعی بهتره یا سزارین اختیاری و آیا بیمارستان دولتی سزارین اختیاری قبول میکنن که انجام بدن

دیروز زاییدم ۳۰ تا بخیه خوردم

اره عزیزم

اگه برش بخوری بله

سوال های مرتبط