اره داره من ۳تا خوردم
ار من هم از داخل بخیه خوردم هم از بیرون ک برش خورده بودم
ببخشید یه سوال داشتم من زایمان اولم طبیعی بود برا زایمان دومم طبیعی بهتره یا سزارین اختیاری و آیا بیمارستان دولتی سزارین اختیاری قبول میکنن که انجام بدن
دیروز زاییدم ۳۰ تا بخیه خوردم
اره عزیزم
اگه برش بخوری بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.