۶ پاسخ

نه داخلی جذبیه.بیرونی خودش میوفته

مال منکه جذبی بود
و جذبی خیلی بنظرم بهتر از کشیدنه

خانما آیا هم بخیه های بیرونی می افته هم داخلی ؟؟؟

نه عزیزم خودشون میفتن

منم شنیدم جذبی

جذبیه بیشتر

سوال های مرتبط

مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی