چرا میگن موقع اذان بچه نباید بخابه

۱۱ پاسخ

چون خون دم غروب مخصوصا موقع اذان غلیظ میشه
باعث فشار خون بالا و سکته میشه

من نشنیدم

اون برای بچه ای که از چهل درنیومده

من اینو نشنیدم ولی شنیدم ک موقع اذان نباید کار انجام بدی ک موقع پخش رزق و روزیه، بهترع دعا کنی

باع واسه چی اولین باره میشنوم

میگن وقتی نزدیک غروب بخوابی کلا بچه یا بزرگ باشی فرق نداره بعد از بیدار شدن کسل و بی حوصله میشی چون بعد بیدار شدن خونه تاریکه دلت میگیره من که خودم اینطوریم روزایی که بعد غروب از خواب پا میشم خیلی دلم میگیره

من قبلا هی مامانم بهم میگف موقع غروب افتاب نخاب خوب نیست ولی دلیلشو نمیگف میگفتم دلیلش چیه میگف کراهت داره
بعد چندتا مقاله دربارش پیدا کردم یکیش طب سنتی بود یکیشم مقاله خارجی بود
ک باعث یسری مشکلات میشه
سکتخ قلبی و اینا ممکنه اتفاق بیفته
و باعث کندی فعالیت مغز و بلغم میشه یکی دیگشم ک خیلی تحربه میکنیم سنگینی سر و گیجی
دیدین وقتی دم عصر و اینا میخابیم و بیدار میشیم انگار ویندوزمون میپره بد خلق میشیم نمیفهمیم مکان و زمان از دستمون در میره؟
برا اونه

کلا این موقع خوابیدن
خوب نیست برای بزرگ و‌کوچیک هم فرقی نداره
شاید برای همین گفتم موقع اذان

این چرت و پرت ها چیه کی اینو گفته

میگن عمرکوتاه میشه براهمه ن فقط بچه

چه ربطی داره اولین باره میشنوم

سوال های مرتبط

مامان نونو👶 مامان نونو👶 ۱۶ ماهگی