چرا دردای پریودی من خوب نمیشن هرزگاهی خیلی بد میگیره😕🥲

۵ پاسخ

منم خیلی دارم هی واژنم تیر می‌کشه خدا خودش بخیرکنه

عادیه عزیزم این درد ها هم نباشه چجوی میخاییم حس کنیم یه موجود زنده ای تو‌شکممون داریم

طبیعی هست احتمالش زیاده هر ماه تجربه کنی

عادیع توماه شما

منم خیلی درد دارم،دقیقا دردهای پریودی

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری