۷ پاسخ

درد پریودی طبیعیه عزیزم، استراحتتو بیشتر کن،واسه یبوست و حالت تهوع هم شربت معده مخصوص بارداری هست از داروخونه بخر.،ملین هم هست،یبوست نمیشی.من در کل بارداریم ازش استفاده کردم حالت تهوعم رو ازبین برد.

منم هروقت دفع ندارم و نفخ دارم دقیقا زیر شکم و کمرم درد پریودی دارم

هر شب یه لیوان آب انجیر بخور

صبحها پاشدنی ی لیوان اب جوش بخور. ک یبوست بر طرف شع

آره طبیعیه من الانم گهگاهی این دردا رو دارم نگران‌نباش

خانم های عزیز. نصب برنامه ی( چت جی پی تی) خیلی میتونه کمک زیادی به سوالات و مشکلاتتون کنه.

خب ملین بخور
فشار زیاد خوب نیست اصلا
آلو لخارا چند تا بریز تو آب، چند ساعت بمونه بعد آبش رو بخور
کشمش، کاهو، لواشک هم خوبه
برنج و موز هم کمتر بخور تا خوب شی

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نهم بارداری