خانوما شماهم هرزگاهی درد پریودی میاد میره من میترسم🥲

۶ پاسخ

من انقد میترسم 🥺💔

اره منم همینه

دکتر بمن گفت اکه درده نباشه باید شک کنی ک بچه رشد.نمیکنه

اره عزیزم طبیعی

اره همینه

اره طبیعیه بخاطر بزرگتر و کشیده شدن رحمه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری