سلام خانما یه سوال الان هرزگاهی درد پریودی دارم طبیعیه؟

۳ پاسخ

اره عزیزم نگران نباش کاملا طبیعیه 😊

اره طبیعیه من هفته های تو هر روز داشتم الان شاید هفته ای یک یا دوبار میاد

اره عزیزم منم زیر دلم درد میگیره و خیلی علائم پریودی رو دارم

سوال های مرتبط

مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری