۶ پاسخ

دختر من سرماخورده
بی حال بود ی روز
همش خواب بود بچم
دیگ بردمش دکتر دارو داده
داره استفاده میکنه

یه دکتر ببرش

مگه داروی خاصی میدی که میخوابه ؟؟

سر از خود استامینوفن نده مگر اینکه پزشک تجویز کنه خدایی نکرده باعث نشنج میشه الکی استامینوفن بدی

من ندادم بهش کوتاهی کردم بعد چند روز تب کرذ علائم سرماخوردگی داشت

ارع بهش شربت پاراکیدا بدع استامینوفن

سوال های مرتبط

مامان جیگرمامان مامان جیگرمامان ۱۰ ماهگی
مامان جیگرمامان مامان جیگرمامان ۱۰ ماهگی