مامانایی ک ۱۸ هفته شونه تکون خوردن نی نی رو حس میکنید یا نع ؟

۷ پاسخ

18و3روز حس کردم 🫄😍

من حس میکنم

من فقط دل میزنه

نه والا حراااام
اصلا نمیدونم کجامه
دارم کم کم نگران میشم چیزیش نباشه

آره من الان قشنگ تکوناشو حس میکنم

من یه نبضای ضعیفی گاااهی حس میکنم

من که از شونزده هفته حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری