آره
من ۴ روز درگیر بودم تا ۳۹ هم رفت
نه عزیزم
نه چندتا دکتر گفتن که تب دندون خفیفه
احتمالا ویروس گرفته یا عفونتی چیزی خدایی نکرده داره
نه
آره پسرمن ۳روز تب اش تا۳۹هم میرف
دکترا میگن نه ولی تجربه میگه اره
برا ما هم اتفاق افتاد دندونای اسیاب
نه دکتر گفت نهایت تب دندون ۳۷/۵
نه عزیزم دندون نهایت بشه ۳۷.۸
نه .شاید مریض شده ویروس گرفته
پسر من ک میرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.