۷ پاسخ

آره بابا 😂
چون رفلاکس داش شیب میزاشتم احتمالا از اونه

عکس بفرست پسر من از خیلی وقته تلاش میکنی خودشو یوری میکنه ولی نمیتونه ☺️🎀💕

تلاش کردی براش ؟ یا خودش ؟
قربونش برم من عشق خالشه
من‌بچم فقط کونشو یور میده 😂

دختر من اصلا نمیزنه تلاشی هم نمیکنه

😄پسر من هنو نمیزنه

مگ. چند ماهگی. غلت باید بزنه

ایول من پسرم هنوز غلت نزنه پانزده روز از پسر شما کوچیک تره ؟ باهاش کار کردین؟

سوال های مرتبط