۱۰ پاسخ

کمه من ۳۳هفته و شش روز دو کیلو بود گفت کمه
اما الان شوهرم حرصم داده اشتها ندارم 😭😭😭😭

خیلی کمه مصرف مغزیجاتتو ببر بالا با پروتئین
من ۳۶هفته۶روز از سه کیلو پنجاه گرم کم داشت

من ۱۰ روز پیش زایمان کردم۳۷ هفته و ۳ روز سونو گفت ۲۴۰۰ اما بدنیا اومد دقیق دقیق ۲۲۳۰ بود
خیلی ریز بود قبلش چندبار امپول ریه زدن

اره پایینه برا من ۳۷ هفته ۳ کیلو بود
چطور زودتر متوجه نشدین؟

هرروز ۲تا تخمرغ آبپز بخور
شیر موز روزی ۲لیوان بخور
بادام وگردو و مویز زیاد بخور

دختر من ۳۷ هفته دنیا اومد ۲۳۰۰ بود تو سونو گفته بود وزن ش کمه

من ۳۷هفته ۳۳۰۰بود

من تو 32 هفته 1600 بود گفتن کمه هر روز شیر موز گوشت نخود و لوبیا خرما بادام. میخوردم امروز رفتم سنو تو 36 هفته و 4 روز 2200 بود بهم ختم بارداری داد شنبه برم بستری بشم که میشم 37

فک کنم کمه
لیدی میل نخوردی؟

یکم پایینه به خودت برس تا بره بالا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی