واسه چشم زخم برای بچهاتون چیکار میکنید؟

۷ پاسخ

صدقه میدم و چهارقل میخونم

حرزامام جواد

من فقط لسپند دود میکنم
اویز ونیکاد داره
اما به چیز دسگه ای اعتقاد ندارم

تخم مرغ میشکونم
اسفند دود میکنم
نمک بریز تویه دستت هفت دور، دور سرش بر خلاف عقربه های ساعت تاب بده سه تا صلوات بگو بریز دم اب بره

دعا میگیرم

تخم مرغ اسفند نمک

براش سوره ی ناس و فلق بخون

سوال های مرتبط