۱۰ پاسخ

دکتر من نمیگیره

10 میگیره

اره منم چند روز پیش ۱۰ تومن دادم دکتر فقط

۱۵تومن زیر میزی ازالان گرفت

برای منم گرفت ازالان گفت اگه تایید بشه نامه قبولت میکنن 😐

من سه سال پیش زایمان کردم ازم ۶ تومن گرفت،الانم ک بارداری دوممه نمیدونم بازم میگیره یا نه

نه دکتر من نگرفته چیزی

اره اختیاریه مال من گرفته ازالان

اره گرفت من چندروز پیش دادم ،۱۵ تومن

آره اختیاری میگیرن
اجباری هم اگر بری دولتی هر دکتری باشه عمل می‌کنه ولی اگر بخوای دکتر خودت بیاد بالا سرت که بازم پول میدی حالا مقدار کم و زیادش رو دیگه نمی‌دونم

سوال های مرتبط