۶ پاسخ

من رفتم بیمارستان پرونده باز کردم چون اونجا پولی نمی‌خواد دکترا

نه من سز اجباریم چیزی نمیگیرن مگر اینکه نری پیش دکتر شیفت و خودت دکتر بگیری

اره گرفت 8 تمن

ن
چون اجباریه پول چرا بگیره

آره نصف هزینه بارداری اول رو گرفت

بلههه

سوال های مرتبط