۶ پاسخ

سلام عزیزم انقباض داشتم بیمارستان سرم رینگر زده فکر کنم برام / این سرم انقباض کنترل میکنه برای ریه هم مفیده ؟؟

من واسه اینکه بچم زود ب دنیا نیاد دادن عالی بودن زایمانم ک کردم واسم دوتا زدن ت بیمارستان

براي منو بيمارستان زده نح هيچ عوارضي نداشتم

مخصوص بارداریه من میزنم هرهفته واسه اب بدنم دکترداده

اره من زدم

اگه دکتر داده ک اشکال نداره بزن

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی