۴ پاسخ

منم اینجوری بودم عنبرنسا نجاتم داد😐دوبار همش دود کردم

فقط دود بده

عزیزم نرفتی پیش دکتر ۱۰ روز بعد زایمانت

عزیزم وقتی بخیه میزنن درد داره چطوره

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی