سلام خاله دماغم خیلی زشته شکلم به سنم میخوره

تصویر
۱۳ پاسخ

چرا واقعا این حرفا رو میزنین، نعمت به این قشنگی خدا بهت هدیه داده، قدرشو بدون، به حرف هر احمقی هم گوش نده، با جون و دل فرزندت و دوست داشته باش.

انقد ناز و خوشگله فک کردم دختره😍

بچه به این ماهی خدا حفظش کنه روی بچه ایراد نزار هیچ مشکلی نداره

ماشالله خیلی نازه

پسر منم میگن چشاش ریزه هیشکی خودشو نمیبینه از بقیه ایراد میگیرن😒

چشماش و مژه هاش چقدر نازه🥰🥰

اوخ نازی بینیشو 😍😍

چه مژه های خوشگلی

نه قشنگه بچه
بعد قیافه بچه ۹۹ درصد ژنتیکه دیگه
کلا ب پدر و مادرش میره

بچه به این خوشگلی، 😍😍😍😍 واسش اسفند روشن کن

تا ۱سالگی تغییر میکنه الان که نمیشه بگی 🫤

اینجور نگو توروخدا
پسره هیچ عیبی ندارع بزرگ میشه همین جذابیتش میشه
روی بچت اصلا عیب نذارر
ماشالله بهش

ن عزیزم اونی ک این حرفو بهت میزنه زشته تو خیلی قشنگی😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۳ ماهگی