مامانا میگم شما کندر از کی استفاده کردید

۳ پاسخ

من ازاول بارداریم همیشه میخورم برا حالت تهوئم خیلی خوبه

برای چی؟ اینکه میگن بچه باهوش میشه؟
من هرکی دیدم خورده بچش بیش فعال شده
هوش ژنتیکی هست و بهتره گردو و بادوم درختی بخوری

من شنیدم میگن استفاده نکنید

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی