من پوست میگیرم بعد ابپز میکنم و له میکنم خیلی دوس داره
دکتر گفت بده برا قلب و معده خوبه🤗
میتونی تو سوپش بندازی ی برش میتونی ابگوشت به هم درست کنی بهش بدی
ببین من یه تیکه کوچولو به میندازم تو سوپش قشنگ میپزه بعد له میکنم جدا نمیدم بهش
ن خیلی سنگینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.