سلام مامانا با (به)چی بپزم برای پسرم

تصویر
۴ پاسخ

من پوست میگیرم بعد ابپز میکنم و له میکنم خیلی دوس داره
دکتر گفت بده برا قلب و معده خوبه🤗

میتونی تو‌ سوپش بندازی ی برش میتونی ابگوشت به هم درست کنی بهش بدی

ببین من یه تیکه کوچولو به میندازم تو سوپش قشنگ میپزه بعد له میکنم جدا نمیدم بهش

ن خیلی سنگینه

سوال های مرتبط

مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان کنجد و گردو😋😋 مامان کنجد و گردو😋😋 ۱۲ ماهگی