۳ پاسخ

وقتی خوب شد شربت به به وینک بگیر بده بهش دو تا شیشه بعد دو هفته فاصله بنداز دوباره بده ۲و۳ دوره بده دیگه مریض نمیشه بشه هم خفیف میگیره

دقیقا پسر منم یه هفته خورد بعداز چندروز امشب دوباره بدنش داغه😪

سرما خوردگی ویروس هست که مجدد میاد

خیلی احتمالش کمه ولی بعید نیست

سوال های مرتبط