وقتی خوب شد شربت به به وینک بگیر بده بهش دو تا شیشه بعد دو هفته فاصله بنداز دوباره بده ۲و۳ دوره بده دیگه مریض نمیشه بشه هم خفیف میگیره
دقیقا پسر منم یه هفته خورد بعداز چندروز امشب دوباره بدنش داغه😪
سرما خوردگی ویروس هست که مجدد میاد
خیلی احتمالش کمه ولی بعید نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.