دکتر برامن شیاف واژن واژیتکس نوشته بود حتما برو دکتر
پماد رکوبیزول قرص سفالکسین بخور خوب میشی
کلیندامایسین بگیر ک هم برا عفونت قارچیه هم باکتریایی...ترکیبیه...و قرص ازیترومایسین...روز اول هر ۱۲ ساعت از روز دوم هر ۲۴ساعت
کلوتریمازول ۲ درصد با اپلیکاتور شبی استفاده کن
با قرص متروماکس هر ۶ ساعت
کلوتریمازول موضعی
باید برید دلیلش رو بفهميد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.