برای خارش واژن چه قرص و پمادی بگیرم؟

۶ پاسخ

دکتر برامن شیاف واژن واژیتکس نوشته بود حتما برو دکتر

پماد رکوبیزول قرص سفالکسین بخور خوب میشی

کلیندامایسین بگیر ک هم برا عفونت قارچیه هم باکتریایی...ترکیبیه...و قرص ازیترومایسین...روز اول هر ۱۲ ساعت از روز دوم هر ۲۴ساعت

کلوتریمازول ۲ درصد با اپلیکاتور شبی استفاده کن
با قرص متروماکس هر ۶ ساعت

کلوتریمازول موضعی

باید برید دلیلش رو بفهميد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی