۶ پاسخ

کرم آتوپیکس عالیه و‌ بوی خوبی هم میده

من چ ماهه درگیر اگزما هستم
پمادهیدروکورتیزون و یکی دیگم میزدم

۲روزه پماد nn زدم خیلی بهتر شده
یه دست بچم۲ شب پیش ضخمش توی خواب خونی شده بود لباسش و تشکش پر خون بود

nnزدیم
الان خشک شده

اگزما چیزی نیست یه روزه حوب بشه . دکتر به من گفت نهایت تا دو سه سالگی ممکنه بمونه. ممکنه هم زودتر خوب بشه
من صورت پسرمو میشورم خیلی بهتر میشه
کرم اوره اوسرین ایروکسم دکتر داد
روغن بنفشه هم خوب بود

عکس میدی از صورتش

اگزما یعنی چطوری؟خشکه؟ یا جوش

اره عالیه
پسر من صورتش جوش داشت شاید پنج تا دکتر بردمش خوب نشد اخرش دکتر داروخانه پماد آ چشمی داد بهش چند روزه صورتش صاف صاف شد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان ارشیا. ارشام مامان ارشیا. ارشام ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی