کرم آتوپیکس عالیه و بوی خوبی هم میده
من چ ماهه درگیر اگزما هستم
پمادهیدروکورتیزون و یکی دیگم میزدم
۲روزه پماد nn زدم خیلی بهتر شده
یه دست بچم۲ شب پیش ضخمش توی خواب خونی شده بود لباسش و تشکش پر خون بود
nnزدیم
الان خشک شده
اگزما چیزی نیست یه روزه حوب بشه . دکتر به من گفت نهایت تا دو سه سالگی ممکنه بمونه. ممکنه هم زودتر خوب بشه
من صورت پسرمو میشورم خیلی بهتر میشه
کرم اوره اوسرین ایروکسم دکتر داد
روغن بنفشه هم خوب بود
عکس میدی از صورتش
اگزما یعنی چطوری؟خشکه؟ یا جوش
اره عالیه
پسر من صورتش جوش داشت شاید پنج تا دکتر بردمش خوب نشد اخرش دکتر داروخانه پماد آ چشمی داد بهش چند روزه صورتش صاف صاف شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.