این تبه؟پسر من گاهی اوقات تا ۳۷/۸ هم میره پتوش و باز میکنم خوب میشه
تب نداره اصلا
۳۷.۵ به بعد تبه
در حال تب کردنه پاشویش کن میاد پایین لباسش کم کن
چن بار دیگه هم اندازه بگیر اینا یکم خطا هم دارن
بعدم این عدد، تب نیس
با این چرا دادی آخه لباسشو کم کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.