این روش نمک و اب که مامانا گفتن خیلی جواب میده عزیزم؛منم پسرم تو واکسن ۴ ماهگیش تبش پایین نمیومد با این روش خوب شد ؛ البته همزمان با یه دستمال نمدار بکش زیر بغلش و اگه شکمش هم داغه ردی شکمش هم اروم اروم بکش
اصلا به خودت استرس نده با این دوتا کار قطعا پایین میاد
پاشویه.جواب نداد ببر دکترسریع
لباساس کم کن ،خونه رو خنک کن،پاشویه کن
یه دستمال رو با الکل واب ونمک خیس کن بذار رو پاهاپ پیشونیش
یه تشت بردار گلاب و آب ولرم بریز توش با نمک دستمال و بزار رو پیشونیش و پاهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.