۷ پاسخ

اگر نیومد پایین تبش
جورابش رو خیس کن بپیچ دور مچ دست و پاهاش
زیر بغلش هم میتونی بزاری
تب رو زود میاره پایین

اول که باید دماشو چک کنی. اون مهمه توی تصمیم گیری. اگه زیر ۳۸ هست توی خونه میتونی نگه داری. روی کشاله های رانش پارچه مرطوب بذار. پوشکشم باز کن. خونه رو خنک کن. لباس کم تنش باشه

پاشویه کن‌منم‌امروز زدم‌براش

با آب ولرم پاشویه بده سرتایمم استامینوفنشو بده

دستمال با آب ولرم خیس کن آبشو بگیر بزار رو بدنش

کمی صبر کن میاد پایین
اگه دیدی رفت بالاتر،پارچه با آب ولرم مرطوب کن بزار روی پیشونی و کمر و پاهاش

تب سنج نداری؟

سوال های مرتبط