۴ پاسخ

پسر منم 2روز کامل شیر نخورد قهر کرده بود انگاری

یکی از عوارضش بی اشتهاییه
نورا یک هفته بد شیر شد

اشکالی نداره خوابش میبره بده بهش

خوب میشه کم کم. چند روز اشتها ندارن

سوال های مرتبط