۷ پاسخ

نه عالیه خداروشکر

سزارین هزینه هاش زیاده و دوره نقاهتش هم طولانیه من ترجیحم طبیعیه

انشالله ، ولی ماما خصوصی من میگه روزی نیم ساعت پیاده روی داشته باش وگرنه برای طبیعی اذیت میشی

امیدوارم، ولی با اینکه خسته شدم از بارداری ولی دوست ندارم زود به دنیا بیاد

عالیه

طبق این جدول چک کن عزیزم

تصویر

نه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد