نه عالیه خداروشکر
سزارین هزینه هاش زیاده و دوره نقاهتش هم طولانیه من ترجیحم طبیعیه
انشالله ، ولی ماما خصوصی من میگه روزی نیم ساعت پیاده روی داشته باش وگرنه برای طبیعی اذیت میشی
امیدوارم، ولی با اینکه خسته شدم از بارداری ولی دوست ندارم زود به دنیا بیاد
عالیه
طبق این جدول چک کن عزیزم
نه خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.