سلام خانما سونو رفتم وزنش کمه؟ ۳۰ هفته و ۴ روز

تصویر
۴ پاسخ

نه خوبه نرمال

خوبه اوکیه دیگ تا بخاد بیاد ۲۸۰۰ تا ۳ میرسه
دکترا نمیدونم چرا جدیدا عشق بچه کپل دارن😬😬همه چیش طبق سنش اوکیه

عالیه وزنش هیچ مشکلی هم نیست

اینو داشته باش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری