رفتم سونو ۳۰ هفته و ۱ روز وزنش ۱٫۴۹۰ بود خیلی کمه؟

۶ پاسخ

من ۲۹ هفته رفتم ۱۴۰۰ بود، خوبه واسه شما هم. ۱۰ درصد خطا رو داره

نه خوبه منم امروز رفتم ۱۴۹۵ بود ۳۰ هفته بودم

ای جاااااان. ‌عااااالیه عزیزدلمممممم😍😍😍😍😍😍

من صبح رفتم ۳۰هفته و یکروزم۱۳۴۲بود

نه عزیزم نرمالترین عدده.نه کمه نع زیاده ماشالله😍

طبق گهوارع باید ۱۳۰۰ باشه تازه ماشا الله مال شما تپلیه😘🥰

سوال های مرتبط

مامان راسان مامان راسان روزهای ابتدایی تولد