۹ پاسخ

منم دقیقا۳۰هفته و۲روز
۱۶۱۲ بود🤗
خیلیم عالیه وزنش کی گفته کمه

من ۲۸ هفته رفتم ۱۳۰۰ بود دکترم گفت وزنش بالاعه
الان پس برا شما خوبه دیگ

توی خود گهواره زده سی هفته ۱ کیلو نیم نرمال هست
منم فردا میخوام برم سونو

من دیروز رفتم ۱و۶۲۰ بود.
سونو گفت یکم ریزه.
هنوز نبردم دکتر نشون بدم.
صدک ۲۵ زده.

نه نرماله دیگ

دکترم گفت با این روند زمان تولد ۲۹۰۰تا ۳۱۰۰ دنیا میاد که خوبه

منم ۳۱هفته رفتم این بود خودم حس میکنم کمه دکترم گفت معمولیه
دیگه سپردم به خدا

چقدر باید باشه ؟

خوب مثل نی نی منع

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙💙💙 مامان جوجه💙💙💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد