خانما من ۳۰ هفته و ۳ روز رفتم سونو وزن بچه ۱۳۸۰ بود حس میکنم کمه🙁

۸ پاسخ

من ۳۰ هفته و۲ روز بودم ۱۴۱۱ بود دکترم گفت کمه 🥹

بچه منم ۳۰ هفته و ۳ روز ۱۳۸۶ بود

من ۳۰هفته و۲روز
۱۶۰۰بود

خوبه

کم نیست ک!
من ۳۱ هفته و ۵ روز رفتم ۱۶۰۰ بود!

لبنیات گوشت مرغ سبزیجات زیاد بخور

خوبه عزیزم
از این به بعد بیشتر وزن میگیرن

ن خوبه
فقط خیلی درشت نیس
مال منم ۱۲۰۹ بود

سوال های مرتبط

مامان علی و ایلیا🩵 مامان علی و ایلیا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری