۷ پاسخ

اره تاثیر داره12 هفته و5 روز برو

جتسیتت چی بود عزییزمم باتوجه به علاعم میتونسی حدس بزنی؟ من عاشق ترشی شدم و بیحالم و خیلی تهو دارم و سینه چپم بزرک شدع همه میگن پسره دیگه نمیدونمم

اصلا رو جنسیت حساب نکن
چیزی هم بگن قطعی نیست
انتی ۱۲ هفته به بعد برو

اگر جنسیت هم میخوای بزار ۱۳هفته ولی تایم طلاییش ۱۲هفته و چند روزه

۱۲ هفته به بعد برو

اصلا عجله نکن برا جنسیت والله من خودم دوروز فهمیدم تو سونو انومالی غربالگری دوم راستشو میگن

الان دقیق چند هفتته.برای من ۲۵ اسفند زده فک کنم ۱۲ هفته و ۵ روز بشم

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری