سونو.ولی دیگه تو هفته بالا مهم نیست
الان میخایی چیکار دیگه امروز فردا میزایی خواهر
خانما من 37 هفته و 2 روز باردارم امروز خیلی کم 2 دقیقه درد کمر داشتم 2 بار گرفت ول کرد استرس دارم یعنی علائم زایمانه؟
دیگه طول سرویکس نمیگیرن.
سونو
سونو واژینال
سونو عزیزم
ولی الان هفتت بالاس خیلی مهم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.