۹ پاسخ

هانیز عالیه

کوکومی خوبه، و ببم افتصاااااااح و اینکه کوکومی و ببم و مای بیبی و بارلی و مرسی همه اشو کارخونه مای بیبی میزنه🤣

کوکومی خوبه هانیزم عالیه

من مولفیکس استفاده میکنم خیلی راضیم ولی امروز ی خانمی گفت هانیز خیلی خوبه

من همه ی برندهارو استفاده کردم.
مای‌بی‌بی ، مولفیکس، مرسی، بارلی، هانیز، ببم
هانیز و بارلی بهتر از بقیه هستن.
ولی از لحاظ قیمت ببم مناسب تره.
الان چندوقته ببم استفاده میکنم و از اینم راضی ام.

مولفیکس

من استفاده کردم خیلی عالیه از شورتی هاش

بد نیست ..الانم با این وضع بنظرم بهترینه ولی بعضی بچه ها حساسیت نشون میدن.....من از مای‌بی‌بی و مولفیکس و کوکومی استفاده میکنم

از بدو تولد مولفیکس
خیلی راضیم
قیمت قدیم گرفته بودم ۳۵۰
دومیلیونم بشه عوضش نمیکنم🤣

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی