۱۳ پاسخ

من ۴۰ روزگی خودم بردم

من ۴۵ روزگی بردم

من خودم بردم از ۱۵روزگی

من از ۲ماهگی به بعد شوهرم برد

تنها نبریش ها فعلا کوشولوعه بزار بزرگ تر بشع بعد خودت ببرش فعلا مامان میبرتش

منم تاخالا خودم تنها نبردم میترسم موقع شامپو زدن ک روسرش آب بریزم خیلی میترسم

من پسرم ب دنیا اومد ۲۰ سالم بود اولین حمومش خودم دادم تا الانم هیچکی بچه هامو حموم نکرده

حموم ده روزگیش رو مامانم برد خیلی ساکت و اروم بود اصلا ترس از اب نداشت
اگه همینجوری باشه خودم میبرمش از این به بعد

تور وان بگیر راحت میبریش حمومش میکنی

عزیزم یکبار تنها ببری ترست میریزه
روی پاهات کهنه بنداز .اصلا دیگه لیر نمیخوره

من از ده روزگی خودم میبرم

من از اول خودم بردم

من ک هنوز مامانم میاد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی