۷ پاسخ

اوه ژان وکولیکی هس،قطره کولیکز یا پدی لاکت بیرا باشه بوی

از ۲ ماه ب بعد کم کم ساعتای گریشون و شدت ش گمتر میشه من الان شده ۱ تا ۲ ساعت

اشکال ندارع نترس کولیکه،برو پیش دکتر بش قطره میده،من کولیکز و گریپ میکسچر داد که کولیکز فق استفاده میکنم

قبل اینکه ساعت ۱۰ بشه قنداقش کم،سشوار بزار و یا تو ماشین بزارش بگردونش

کولیکه عزیزم منم اوایل از ۱۰‌شروع میسد تا ۳ صبح

همین الان تو این وضعم😑😑

کولیکه

سوال های مرتبط