سلام مامانا
پوشک ببم چطوره؟

۶ پاسخ

من ببم میزنم عالیه از مولفیکس بهتره تنها بدیش بوشه

من از ۱ماهگی استفاده میکنم عالیه

سلام برای توی خونه و روز خوبه که تند تند عوض کنی.جذبش زیاد بالا نیست نم پس میده

من کوکومی استفاده میکنم راضیم

من برای دخترم استفاده میکنم به نظرم فقط برای تو خونه مناسب که میخوای تند تند عوضش کنی من برای بیرون باز مای بی بی و مولفیکس

بدک نیست
برای یچه ۲ ماهه فکر کنم خوب باشه چون ورجه وورجه زیاد نداره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی
مامان پویان 🐣 مامان پویان 🐣 ۶ ماهگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی