من ببم میزنم عالیه از مولفیکس بهتره تنها بدیش بوشه
من از ۱ماهگی استفاده میکنم عالیه
سلام برای توی خونه و روز خوبه که تند تند عوض کنی.جذبش زیاد بالا نیست نم پس میده
من کوکومی استفاده میکنم راضیم
من برای دخترم استفاده میکنم به نظرم فقط برای تو خونه مناسب که میخوای تند تند عوضش کنی من برای بیرون باز مای بی بی و مولفیکس
بدک نیست
برای یچه ۲ ماهه فکر کنم خوب باشه چون ورجه وورجه زیاد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.