اره خوب بود ناچاری خریدم مولفیکس و مای بی بی تو روستا نیود این بستم خوب بود
تو اوضاع الان وقتی بچه قراره تر بزنه توش چ فرقی داره ارزون یا گرون بودنش مهم اینه نم نده و بهش بیوفته نم زدنشم یا بد میندین یا دیر عوض کردین
اصلا جذب نداره
من گرفتم چند بار استفاده کردم خوب بود
من گرفتم یه بسته از مجبوری اصلا بدرد نمیخوره
بد نبود ولی دگ نمیخرم.
میگن خیلی پهنه ، پای بچه رو اذبت میکنه
چند میخری؟
آره من دارم استفاده میکنم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.