کیا پوشک ببم سبز استفاده میکنن ؟؟

تصویر
۷ پاسخ

به شدتتتت نم پس میده

من استفاده کردم ولی مای بیبی یه چیز دیگس

چقد خریدی ؟

من دخترم حساسیت داشت

اشغال به درد نخور

خوبه من استفاده کردم از مای بی بی و مولفیکس بزرگتره بچه راحتتره

من یعنی مدت استقاده میکردم ولی هیچ کدومشون مولفیکس نمیشه خدایی

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی