بچه ها پوشک ببم استفاده کردید خوب بوده؟؟؟؟

۶ پاسخ

مولفیکس خوبه ب جز این چیز دیگه رو قبول ندارم

بد نیس

درجه دوعه اگه قبلا هر ۴ ساعت عوض میکردی حالا دیگه نهایت ۳ ساعت باید عوض کنی

هانیز من استفاده میکنم با اینکه دخترم پوست حساسی داره براش خیلی خوب بوده

همسرم امروز هانیز گرفته خوبه،من مولفیکس استفاده می کردم،هانیز هم جنسش مثل هانیز هست،ببم نمیدونم استفاده نکردم

حساسیت داد

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان پرنسس خانوم💖🧸 مامان پرنسس خانوم💖🧸 ۱۶ ماهگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی