مولفیکس خوبه ب جز این چیز دیگه رو قبول ندارم
بد نیس
درجه دوعه اگه قبلا هر ۴ ساعت عوض میکردی حالا دیگه نهایت ۳ ساعت باید عوض کنی
هانیز من استفاده میکنم با اینکه دخترم پوست حساسی داره براش خیلی خوب بوده
همسرم امروز هانیز گرفته خوبه،من مولفیکس استفاده می کردم،هانیز هم جنسش مثل هانیز هست،ببم نمیدونم استفاده نکردم
حساسیت داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.