کسی پوشک ببم استفاده کرده؟

۹ پاسخ

دخترم حساسیت نشون داد فقط مای بیبی براش سازگاره

متاسفانه دخترم به جز مولفیکس به بقیه حساسیت نشون میده

من استفاده کردم راضی بودم خوب بود.

اره بدک نیس بهترینش مولفیکس وکانفیه،مای بی بی خیلی کلفته هانیزم پس میده

منم دارم استفاده میکنم خوبه

من مولفیکس

خوبه کیفیتش بد نیست

آره من دارم استفاده میکنم

من استفاده میکنم تند تند عوض کن

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خانوم💖🧸 مامان پرنسس خانوم💖🧸 ۱۶ ماهگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی