کسی پوشک ببم سبز استفاده کرده؟؟مجبوری الان گرفتم

۸ پاسخ

آره
خیلی بدردنخوره دوبار که بچه جیش کنه ، انگار چندساعت زیاد بستیش زود پر میشه و شل و ول

خیلی بدرد نخوره

مزخرفه

خیلی خوبه

اره منم گرفتم خوبه ولی نباید بزاری پر بشه چون زود نم میده

فقط برای روز خوبه شب نم میده

خوبه ارهه

نگرفتم تا الان قیمتش مناسب تره؟

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان علی جان مامان علی جان ۵ ماهگی
مامان نفس کوچولو🎀🩷 مامان نفس کوچولو🎀🩷 ۱۲ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۳ ماهگی
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی