بچه ها پوشک ببم خوبه؟؟

۵ پاسخ

من راضیم

اصلا خوب نیست چسبش که افتضاح

یه بار گرفتم اصلا راضی نبودم با چند بار جیش سریع شل میشه نم میده .مارک مای بی‌بی خوبه بچه هرچقدر جیش میکنه اصلا شل نمیشه

اره عالیه

اره منم راضیم ۳تا بچه هامم ببم بستم

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان پرنسس خانوم💖🧸 مامان پرنسس خانوم💖🧸 ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان سارا مامان سارا ۸ ماهگی
مامان محمدآرمان مامان محمدآرمان ۱۳ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۴ ماهگی