مامانا پوشک ببم خوبه؟

۷ پاسخ

ببم سبز خوبه قیمتش هم مناسبه

منم استفاده میکنم البته بم بم سبز خیلیم راضیم من مولفیکس بستم دخترم حساسیت داشت بعد از اون کلا یا بم بم میبندم یا کوکومی قیمتاشونم مناسبتره

من ک استفاده میکنم خیلی خوبه

نه اصلا خوب نیست من میبینم ادار دخترم بو میده عوض کردم

من همونو فقط:استفاده می‌کردم خیلی خوب بود

بهترین مارکه من فقط اونو برای دخترم استفاده میکنم

من امروز گرفتم بد نیست از هیچی بهتره مارک عالی مای بی‌بی کوکومی هست بعد هانیز وپانیز بعدم ببم و بی بی هستش

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۶ ماهگی
مامان محمدطاها🩵 مامان محمدطاها🩵 ۱۷ ماهگی
مامان سارا مامان سارا ۸ ماهگی
مامان محمدآرمان مامان محمدآرمان ۱۳ ماهگی
مامان پرنسس خانوم💖🧸 مامان پرنسس خانوم💖🧸 ۱۶ ماهگی