مامانا کسی پوشک ببم استفاده میکنه؟ خوبه؟

۳ پاسخ

ببم خیلی قیمتش مناسب تر از مارک های دیگه اس
من برای بچه اولم مرتب استفاده میکردیم یهو بعد۶ماه تازه حساسیت داد نمیدونم یهو موادش عوض شد چی بود

من استفاده کردم خوبه

آره هم ببم خوبه هم ملفیکس

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی
مامان پویان 🐣 مامان پویان 🐣 ۶ ماهگی
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۶ ماهگی